26-01-2015

Week 28: 12 tot 18 januari 2015

Afronden van de vakantie
We wandelden in het Natuurpark Cederberg. We stonden geparkeerd aan 'Driehoek' van daar gingen we helemaal tot aan 'The Arch' en weer terug. 'The Arch' of de stenen boog was indrukwekkend schoon. De wandeling was best lang, 7u!








Familie en vrienden
- David, de broer van Filip, was jarig. We stuurden hem een prachtige tekening (haha) en zagen elkaar op Skype.


- Via Skype zag ik de vrienden van Circus Zonder Handen: Vekke, Tuur en Khalid. Dat is altijd goed nieuws.


- Deze week ging ik koffie drinken met Kate in Waterfront en zag ik Emmie om te gaan lunchen. Dat deden we in Observatory bij een sushi restaurant. We gingen ook samen kijken naar enkele kamers. Ze is op zoek naar een kamer vlakbij Rondebosch en dit voor 3 maanden. Daarna gaat ze werken in Nederland! Olé.







- De braai bij Rob en Sarah was erg lekker en gezellig. We aten ribbekes en kippenvleugels met verse salades à la Sarah. Wij hadden worteltaart mee en zij hadden panna cotta gemaakt! Er was meer dan genoeg...



- Een speciaal moment deze week was de nieuwjaarsbrief van Roos en Elfie. De brief van Roos over de sterretjes was erg mooi, maar het filmpje was net te lang om op de blog te kunnen plaatsen. De brief van Elfie is erg schattig, kijk maar.



Schilderen!

Carwash
Na al die vakanties was de auto klaar voor de carwash. Het duurde 2u en toen ik bij de auto kwam, stonden er 6 mensen hem op te blinken, af te stoffen en te stofzuigen. Geweldig!





Het Kaapse weekend
- MTB in Contermanskloof was onze sportieve activiteit van het weekend. Ik was ontzettend gelukkig, want ik zag weer veel beestjes en een mooie cactus in bloem (voor mijn papa).








- We trokken op zaterdag naar de cinema 'Labia'. We wouden 'Boyhood' zien, maar die was uitverkocht. Daarom werd het 'Birdman'. Wij raden het niemand aan, maar wie zijn wij? Deze film heeft namelijk 8 Oscarnominaties.

 - Eén keer per jaar organiseren ze 'Open Streets' in Bree Street. Dat is een autoloze zondag in 1 straat. Met erg veel leuke activiteiten op straat. Het duurde tot 14u en dat was een beetje te kort, want er was nog super veel volk aanwezig.









Mopje van de week

Chocolade van Cote d'or smaakt het best!
Verhuizen in Kaapstad


Geen opmerkingen:

Een reactie posten